Header

Asistent/-ka správy pohledávek - Ostrava - částečný úvazek

1992963
GE Capital
Capital - International
GE Capital International se řadí mezi přední světové společnosti poskytující finanční služby, sídlí v Londýně. Služby zákazníkům poskytuje ve 26 zemích, a to jak z regionu EMEA, tak i z asijsko-pacifické oblasti.

Společnost GE Capital International má více než 27 000 zaměstnanců a příjmy ve výši 12 miliard USD. Zaměřuje se na financování formou leasingových a úvěrových produktů a na těchto trzích chce i nadále růst. Zákazníkům nabízí širokou škálu možností financování, a to včetně správy pohledávek, soupisu financí, zajištěných aktiv, mezinárodního financování, finančních spekulací a řešení financování a správy vozového parku.

GE Capital International se zaměřuje na sektory, ve kterých se může se svými zákazníky podělit o své více než stotřicetileté zkušenosti z odvětví – energie, lékařské techniky, dopravy a leteckých motorů. Program "Access GE" poskytuje zákazníkům GE Capital zkušenosti a odbornou pomoc v řešení obchodních záležitostí a problémů. Pro více informací navštivte naše stránky www.gecapital.eu.

GE Capital přináší čerstvé novinky a nejnovější kariérní příležitosti přímo k Vám na Twitteru @GEEuropeCareers - http://bit.ly/11RJcJO nebo LinkedInu ve skupině GE Capital Careers Czech Republic - http://linkd.in/vTT5J0.
Asistent/-ka správy pohledávek - Ostrava - částečný úvazek
Experienced
Collections
Collections - Multi Stage
Czech Republic
Ostrava-Hrabuvka
702 00
No
Asistent/-ka pracuje v týmu 10-15 lidí na oddělení pohledávek. Přímým nadřízeným asistenta/-ky je vedoucí týmu. Pracovní doba: směnný provoz v rozmezí 8:00 - 21:00 ve všedních dnech, 10:30 - 19:00 / min. 1 víkend v měsíci. Místo výkonu práce je v Ostravě-Hrabové. Jedná se o práci na částečný úvazek 20 h/týdně.
* Samostatně vymáhat pohledávky u smluv, které vykazují nedoplatek
* Aktivně a samostatně komunikovat po telefonu se zákazníky GE Money
* Zvládnout vyřizovat cca 20 telefonických hovorů za hodinu
* Rychle a bezchybně zapisovat údaje o klientovi do elektronického systému
* Zpracovávat administrativu – aktualizovat databázi klientů
* Samostatně zhodnotit správnost údajů na smlouvě a řešit standardní i nestandardní situace
* Spolupracovat s ostatními členy týmu a ostatními procesy v rámci oddělení
* Odolávat možným nepříjemným situacím
* Středoškolské vzdělání
* Výpis z rejstříku trestů
* Znalost práce na PC
* Ochota pracovat ve směnném provozu
* Komunikativní dovednosti

Chcete se dozvědět více?
https://www.gemoney.cz/o-nas
Asistent/-ka správy pohledávek - Ostrava - částečný úvazek