Header

Algemeen Financieel Administratief Medewerker

FairPlaza B.V. is een groothandelscentrum in Culemborg waar 15 erkende fairtrade bedrijven ‘gifts- & living’ producten  leveren aan de retailmarkt.  Trendgerichte producten vanuit vele landen worden straks in het nieuwe centrum aangeboden. Vraag en aanbod vinden elkaar in een sfeervolle ambiance. FairPlaza B.V. zal najaar 2014 openen in een nieuw pand, dat nu in aanbouw is.

De nieuwe FairPlaza B.V. zoekt een enthousiaste en multifunctionele

Algemeen Financieel Administratief Medewerker M/V
(24 uur met mogelijke uitbouw naar 32 uur)


De medewerker functioneert als de rechterhand van de directeur van FairPlaza B.V.  Hij/zij doet de administratie, voorziet de directeur van (management)informatie, vervangt hem bij afwezigheid en valt in waar dat nodig is. Bewezen affiniteit met IT is noodzakelijk, bij voorkeur met het Multivers Extended pakket. Affiniteit met online marketing en sociale media is een pré.

We werken in een klein, nieuw team waar dienstbaarheid en klantgerichtheid voorop staan. De sfeer is informeel, collegiaal en kenmerkt zich door een “aanpakmentaliteit”.

Wij zijn op zoek naar een medewerker die:
  • een afgeronde opleiding op MBO+ niveau heeft;
  • minstens 3 jaar ervaring heeft in een vergelijkbare functie;
  • klantgericht, creatief, initiatiefrijk en resultaatgericht is;
  • affiniteit heeft met de fairtrade sector;
  • de Nederlandse en bij voorkeur Duitse taal in woord en geschrift goed beheerst;
  • communicatief en flexibel is.
Het geboden salaris is passend bij de zwaarte van de functie en afhankelijk van opleiding en ervaring. Beschikbaarheid op korte termijn is gewenst. De standplaats is Culemborg.

Voor verdere inlichtingen kunt u terecht bij Eric Krak (directeur FairPlaza B.V.) te bereiken via mail: erickrak@fairplaza.nl of telefoon 06 52 890 372

Uw sollicitatie, voorzien van curriculum vitae, motivatiebrief en opgave van referenties kunt u voor 31 juli 2014 sturen naar erickrak@fairplaza.nl